6 sposobów na przyspieszenie spalania tłuszczu

Chcesz wreszcie zacząć skutecznie spalać tłuszcz? Wiele kobiet ma problem z fałdkami na brzuchu, udach lub na pozostałych partiach ciała. Nawet regularne ćwiczenia i dieta nie przynoszą efektów. Dlatego jeśli Ty również masz ten problem to aktywuj dopalacz swojego metabolizmu. Poznaj 6 sposobów na przyspieszenie spalania tłuszczu.

1. Regularne odżywianie

Regularne odżywianie to pierwszy krok do spalania tłuszczu.Spożywaj 4 – 5 posiłków dziennie, w odstępach 3 godzinnych. Taki rozkład zapewni systematyczne dostarczanie kalorii, co spowoduje przyspieszenie metabolizmu i tym samym szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

2. Białkowa kolacja

Wiele kobiet popełnia błąd, ponieważ spożywa zbyt duże ilości węglowodanów na kolację, które odkładają się w postaci tkanki tłuszczowej. Jeśli chcesz skutecznie pobudzić spalanie tkanki tłuszczowej to spożywaj kolacje białkowe, np. jajecznica z warzywami, chudy twarożek, itd. Białko znakomicie wpływa na pracę przemiany materii.

3. Podkręć termogenezę

Czym jest termogeneza? To proces wytwarzania ciepła przez organizm, do którego potrzebne są kalorie. Jeśli chcesz podkręcić termogenezę, aby organizm zużywał więcej kalorii to stosuj takie przyprawy jak: pieprz, chilli i kurkumę. To naturalne termogeniki, które powodują zwiększoną produkcję ciepła przez organizm, dzieki czemu szybciej spala tłuszcz podobnie, jak podczas treningu.

4. Ćwicz intensywnie minimum 30 minut

Najmocniej organizm spala tłuszcz po 30 minutach intensywnego treningu. Poza tym, ćwiczenia fizyczne są niezbędne do przyspieszenia metabolizmu. Znakomicie na spalanie fałdek działają treningi aerobowe i interwałowe. Dlaczego warto ćwiczyć ponad 30 minut? Ponieważ w początkowym etapie treningu organizm czerpie energię z glikogenu w mięśniach, a dopiero po 30 minutach zaczyna czerpać energię z tkanki tłuszczowej.

5. Kawa na spalanie tłuszczu

Wiele kobiet uwielbia kawę, ale przestaje ją pić podczas odchudzania. Okazuje się jednak, że kawa znakomicie działa na przyspieszenie spalania tłuszczu pod warunkiem, że nie zawiera cukru rafinowanego i mleka. Jeżeli lubisz słodką kawę to zamiast cukru możesz stosować naturalne słodziki.

6. Zielona herbata jako naturalny spalacz tłuszczu

Zielona herbata jest często składnikiem suplementów spalających tłuszcz. Nic dziwnego, ponieważ zawiera w składzie EGCG, czyli flanoid, który podnosi poziom termogenezy i tym samym przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Napój ten chroni również przed powstawaniem zmarszczek i chorobami.

Foto: https://pixabay.com/pl/photos/dieta-żywności-zdrowe-odżywianie-398612/

Podobne artykuły