膰wiczenia odchudzaj膮ce uda

Kt贸re 膰wiczenia odchudzaj膮ce dzia艂aj膮 najlepiej?

膯wiczenia odchudzaj膮ce s膮 niezb臋dne do uzyskania szczup艂e sylwetki. Trening ramion, brzucha, ud, po艣lad贸w czy 艂ydek sprawia, 偶e organizm zwi臋ksza zapotrzebowanie kaloryczne, dzi臋ki czemu przy odpowiednim treningu, zaczyna czerpa膰 energi臋 w fa艂dek t艂uszczu. W treningach bardzo wa偶na jest systematyczno艣膰. Dlatego ju偶 za chwil臋 poznasz kilka sprawdzonych 膰wicze艅 odchudzaj膮cych, kt贸re pozwol膮 Ci uzyska膰 zgrabn膮 sylwetk臋.

膯wiczenia odchudzaj膮ce na uda

Ka偶da kobieta chce mie膰 zgrabne uda, aby m贸c bez kompleks贸w za艂o偶y膰 sp贸dniczk臋 mini, leginsy lub bikini. Je艣li te偶 chcesz wysmukli膰 swoje uda, to w艂膮cz do swoich trening贸w, kilka sprawdzonych 膰wicze艅 na uda. Jakie?

Przyci膮ganie n贸g do klatki piersiowej – usi膮d藕 wygodnie na pod艂odze i podeprzyj si臋 r臋koma. Nast臋pnie zacznij naprzemiennie przyci膮ga膰 nogi do klatki piersiowej, napinaj膮c mocno mi臋艣nie ud. Takie 膰wiczenie nie tylko dzia艂a na uda, lecz tak偶e na p艂aski brzuch.

Przysiady – przysiady mo偶esz robi膰 w wersji klasycznej, czyli z nogami ustawionymi blisko siebie lub w lekkim rozkroku. To znakomite 膰wiczenie odchudzaj膮ce na uda, kt贸re anga偶uje mi臋艣nie n贸g i wysmukla je.

Sk艂ony na stoj膮co – sta艅 prosto i za艂贸偶 r臋ce za g艂ow臋. Nast臋pnie delikatnie i powoli wykonuj sk艂ony tu艂owia na lekko ugi臋tych nogach. Podczas 膰wiczenia napinaj tylne partie ud i po艣ladk贸w.

Wymachy boczne n贸g – sta艅 obok krzes艂a prosto i unie艣 nog臋 w bok. Nast臋pnie powoli ja opu艣膰 i powt贸rz 膰wiczenie ok. 1 razy.

No偶yce – po艂贸偶 si臋 wygodnie na plecach z r臋koma wzd艂u偶 cia艂a, nast臋pnie unie艣 nogi na ok. 30 cm od pod艂ogi i zacznij wykonywa膰 ruchy ,,no偶ycowe”. 膯wiczenie to wzmacnia wytrzyma艂o艣膰 mi臋艣ni brzucha i wyszczupla go.

膯wiczenia odchudzaj膮ce na brzuch

膯wiczenia odchudzaj膮ce na brzuch s膮 obowi膮zkowe, je艣li chcesz osi膮gn膮膰 j臋drne i smuk艂e cia艂o. Trening brzucha powoduje niesamowity wzrost endorfin, dzi臋ki czemu mocno poprawia nastr贸j. Do najbardziej popularnych 膰wicze艅 nale偶膮 oczywi艣ci brzuszki, kt贸re zapewne znasz. Natomiast do pozosta艂ych, kt贸re warto w艂膮czy膰 do treningu nale偶膮:

膯wiczenie Planka – po艂贸偶 si臋 na brzuchu, nast臋pnie podeprzyj 艂okciami wyprostowany tu艂贸w, napnij mi臋艣nie brzucha i wytrzymaj w tej pozycji ok. 2 minut. Na pocz膮tku ten czas mo偶e by膰 kr贸tszy, a wraz ze wzrostem kondycji wyd艂u偶aj go.

cwiczenia odchudzajace

Spi臋cia n贸g – po艂贸偶 si臋 wygodnie na plecach z r臋koma wyci膮gni臋tymi za g艂ow臋. Nast臋pnie unie艣 jednocze艣nie lekko ugi臋te nogi i r臋ce, na wysoko艣ci piersi dotknij nimi r膮k. Powt贸rz 膰wiczenie w zale偶no艣ci od potrzeb. To 膰wiczenie anga偶uje prawie wszystkie partie mi臋艣ni brzucha, dzi臋ki czemu niesamowicie mocno go wzmacnia i wyszczupla.

Unoszenie nogi – sta艅 prosto (mo偶esz si臋 oprze膰 o krzes艂o). Nast臋pnie unie艣 wyprostowan膮 nog臋 r贸wnolegle do pod艂ogi. Przytrzymaj w tej pozycji 3 sekundy i wr贸膰 do pozycji wyj艣ciowej. Powt贸rz 膰wiczenie 10 – 12 razy.

膯wiczenia odchudzaj膮ce na boczki

Boczki to kolejny obszar cia艂a, na kt贸rym gromadz膮 si臋 zapasy t艂uszczu. Dlatego warto wykonywa膰 膰wiczenia odchudzaj膮ce na t臋 parti臋. Jakie?

Skr臋tosk艂ony – s膮 podobne do klasycznych brzuszk贸w. Natomiast, podczas ich wykonywania, dotykaj prawym 艂okciem lewego kolana i odwrotnie. Dzi臋ki temu zaanga偶ujesz ,,boczki” do pracy i zaczniesz spala膰 tkank臋 t艂uszczow膮.

Unoszenie n贸g – po艂贸偶 si臋 wygodnie na brzuchu z r臋koma wyci膮gni臋tymi wzd艂u偶 tu艂owia. Nast臋pnie uno艣 nogi ok. 10 -12 razy, w zale偶no艣ci od kondycji. To 膰wiczenie anga偶uje tylne partie pasa oraz po艣ladki.

Pami臋taj, 偶e 膰wiczenia odchudzaj膮ce musz膮 by膰 wykonywane systematycznie i w r贸wnych odst臋pach czasowych. Poza tym, organizm nie spala tkanki t艂uszczowej wy艂膮cznie w okre艣lonych partii cia艂a, lecz ze wszystkich. Dlatego, je偶eli chcesz w szczeg贸lno艣ci popracowa膰 nad konkretn膮 cz臋艣ci膮 cia艂a, to 膰wicz j膮 jako ostatni膮 podczas treningu.

Podobne artyku艂y