─çwiczenia odchudzaj─ůce uda

Kt├│re ─çwiczenia odchudzaj─ůce dzia┼éaj─ů najlepiej?

─ćwiczenia odchudzaj─ůce s─ů niezb─Ödne do uzyskania szczup┼ée sylwetki. Trening ramion, brzucha, ud, po┼Ťlad├│w czy ┼éydek sprawia, ┼╝e organizm zwi─Öksza zapotrzebowanie kaloryczne, dzi─Öki czemu przy odpowiednim treningu, zaczyna czerpa─ç energi─Ö w fa┼édek t┼éuszczu. W treningach bardzo wa┼╝na jest systematyczno┼Ť─ç. Dlatego ju┼╝ za chwil─Ö poznasz kilka sprawdzonych ─çwicze┼ä odchudzaj─ůcych, kt├│re pozwol─ů Ci uzyska─ç zgrabn─ů sylwetk─Ö.

─ćwiczenia odchudzaj─ůce na uda

Ka┼╝da kobieta chce mie─ç zgrabne uda, aby m├│c bez kompleks├│w za┼éo┼╝y─ç sp├│dniczk─Ö mini, leginsy lub bikini. Je┼Ťli te┼╝ chcesz wysmukli─ç swoje uda, to w┼é─ůcz do swoich trening├│w, kilka sprawdzonych ─çwicze┼ä na uda. Jakie?

Przyci─ůganie n├│g do klatki piersiowej – usi─ůd┼║ wygodnie na pod┼éodze i podeprzyj si─Ö r─Ökoma. Nast─Öpnie zacznij naprzemiennie przyci─ůga─ç nogi do klatki piersiowej, napinaj─ůc mocno mi─Ö┼Ťnie ud. Takie ─çwiczenie nie tylko dzia┼éa na uda, lecz tak┼╝e na p┼éaski brzuch.

Przysiady – przysiady mo┼╝esz robi─ç w wersji klasycznej, czyli z nogami ustawionymi blisko siebie lub w lekkim rozkroku. To znakomite ─çwiczenie odchudzaj─ůce na uda, kt├│re anga┼╝uje mi─Ö┼Ťnie n├│g i wysmukla je.

Sk┼éony na stoj─ůco – sta┼ä prosto i za┼é├│┼╝ r─Öce za g┼éow─Ö. Nast─Öpnie delikatnie i powoli wykonuj sk┼éony tu┼éowia na lekko ugi─Ötych nogach. Podczas ─çwiczenia napinaj tylne partie ud i po┼Ťladk├│w.

Wymachy boczne n├│g – sta┼ä obok krzes┼éa prosto i unie┼Ť nog─Ö w bok. Nast─Öpnie powoli ja opu┼Ť─ç i powt├│rz ─çwiczenie ok. 1 razy.

No┼╝yce – po┼é├│┼╝ si─Ö wygodnie na plecach z r─Ökoma wzd┼éu┼╝ cia┼éa, nast─Öpnie unie┼Ť nogi na ok. 30 cm od pod┼éogi i zacznij wykonywa─ç ruchy ,,no┼╝ycowe”. ─ćwiczenie to wzmacnia wytrzyma┼éo┼Ť─ç mi─Ö┼Ťni brzucha i wyszczupla go.

─ćwiczenia odchudzaj─ůce na brzuch

─ćwiczenia odchudzaj─ůce na brzuch s─ů obowi─ůzkowe, je┼Ťli chcesz osi─ůgn─ů─ç j─Ödrne i smuk┼ée cia┼éo. Trening brzucha powoduje niesamowity wzrost endorfin, dzi─Öki czemu mocno poprawia nastr├│j. Do najbardziej popularnych ─çwicze┼ä nale┼╝─ů oczywi┼Ťci brzuszki, kt├│re zapewne znasz. Natomiast do pozosta┼éych, kt├│re warto w┼é─ůczy─ç do treningu nale┼╝─ů:

─ćwiczenie Planka – po┼é├│┼╝ si─Ö na brzuchu, nast─Öpnie podeprzyj ┼éokciami wyprostowany tu┼é├│w, napnij mi─Ö┼Ťnie brzucha i wytrzymaj w tej pozycji ok. 2 minut. Na pocz─ůtku ten czas mo┼╝e by─ç kr├│tszy, a wraz ze wzrostem kondycji wyd┼éu┼╝aj go.

cwiczenia odchudzajace

Spi─Öcia n├│g – po┼é├│┼╝ si─Ö wygodnie na plecach z r─Ökoma wyci─ůgni─Ötymi za g┼éow─Ö. Nast─Öpnie unie┼Ť jednocze┼Ťnie lekko ugi─Öte nogi i r─Öce, na wysoko┼Ťci piersi dotknij nimi r─ůk. Powt├│rz ─çwiczenie w zale┼╝no┼Ťci od potrzeb. To ─çwiczenie anga┼╝uje prawie wszystkie partie mi─Ö┼Ťni brzucha, dzi─Öki czemu niesamowicie mocno go wzmacnia i wyszczupla.

Unoszenie nogi – sta┼ä prosto (mo┼╝esz si─Ö oprze─ç o krzes┼éo). Nast─Öpnie unie┼Ť wyprostowan─ů nog─Ö r├│wnolegle do pod┼éogi. Przytrzymaj w tej pozycji 3 sekundy i wr├│─ç do pozycji wyj┼Ťciowej. Powt├│rz ─çwiczenie 10 – 12 razy.

─ćwiczenia odchudzaj─ůce na boczki

Boczki to kolejny obszar cia┼éa, na kt├│rym gromadz─ů si─Ö zapasy t┼éuszczu. Dlatego warto wykonywa─ç ─çwiczenia odchudzaj─ůce na t─Ö parti─Ö. Jakie?

Skr─Ötosk┼éony – s─ů podobne do klasycznych brzuszk├│w. Natomiast, podczas ich wykonywania, dotykaj prawym ┼éokciem lewego kolana i odwrotnie. Dzi─Öki temu zaanga┼╝ujesz ,,boczki” do pracy i zaczniesz spala─ç tkank─Ö t┼éuszczow─ů.

Unoszenie n├│g – po┼é├│┼╝ si─Ö wygodnie na brzuchu z r─Ökoma wyci─ůgni─Ötymi wzd┼éu┼╝ tu┼éowia. Nast─Öpnie uno┼Ť nogi ok. 10 -12 razy, w zale┼╝no┼Ťci od kondycji. To ─çwiczenie anga┼╝uje tylne partie pasa oraz po┼Ťladki.

Pami─Ötaj, ┼╝e ─çwiczenia odchudzaj─ůce musz─ů by─ç wykonywane systematycznie i w r├│wnych odst─Öpach czasowych. Poza tym, organizm nie spala tkanki t┼éuszczowej wy┼é─ůcznie w okre┼Ťlonych partii cia┼éa, lecz ze wszystkich. Dlatego, je┼╝eli chcesz w szczeg├│lno┼Ťci popracowa─ç nad konkretn─ů cz─Ö┼Ťci─ů cia┼éa, to ─çwicz j─ů jako ostatni─ů podczas treningu.

Podobne artykuły